O altfel de zi

Thursday, September 16, 2010

Prima mea bicicleta

Dupa ce am uzat-o aproape 2 luni, m-am gandit sa-i dedic un post pe blogul meu. Sper sa aiba timp sa ajunga sa-si faca toti banii.
La mine este un moft, o schimbare de la transportul in comun sau pe jos, la o stare de bine general si sanatatea cu care este in general asociat exercitiul fizic obtinut din mersul pe bicicleta.
Mai jos e ... caprioara mea, la munca, in incinta, pregatita sa fie legata de un perete/usa din plasa sudata, care sta de obicei inchisa, pentru ca nu avem spatiu amenajat pentru asa ceva.

Si mai jos este primul meu antifurt pe care se vad urmele primei incercari de "instrainare" de pe palierul blocului, etaj 8 unde locuiesc.

Si mai jos as fi pus poze cu mine pe bicicleta, dar nu le gasesc momentan.
Hahahaha, vin cu modificari pentru ca sunt in continua informare, si transformare ... am aflat ca tind sa devin un "Homo Velocipedus, o specie pe cale de aparitie".

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home