O altfel de zi

Saturday, September 18, 2010

Reclama

Astazi am fost pentru prima data in restaurantul Satya. De fapt, doar pe terasa, dar ma asteptam sa fie cu mult mai multa actiune decat am vazut.
A fost intalnirea dinaintea zilei de 25 septembrie a echipei cu nr. 960 care participa la "Let’s Do It, Romania", am organizat ce-am organizat ... dar inainte, m-am interesat de restaurantul de mai sus, trebuia sa stiu ce si cum e acolo, locatia si altele.
In schimb, ce mi s-a parut interesant a fost un comentariu din cartea de oaspeti a site-ului restaurantului, scris de o anonima:


"Oaspete: rusine

am fost la voi,restaurantul este ok.......dar ce am vazut acolo,ma scarbit total,ma facut sa imi aduca aminte de bolnavul ala de bivolaru........am stat la masa cu iubitu si doua nerusinate se uitau la el,acolo din pacate sunt foarte sigura ca se paractica sexul in grup,pt ca cei ca voi sunt oameni bolnavi care in aceasta viata nu au altceva mai bun de facut decat sa invete lumea cum sa fie destrabalata.......din pacate nu mai exista decenta pe lumea asta,nu pudism.........cei ca voi eu una i as gaza,pt ca sunt si eu de acord ca in dragoste cand faci sex sa fi cat mai deschis dar nu sa faci sex cu altii sau in grup cum faceti voi.acest restaurant este de fatada,dar ce este dincolo,stiu numai cei bolnavi ca voi.totusi,am impresia ca a ti uitat ca exista si Dumnezeu si vede cate perversitatii se parcatica.sunteti ca bivolaru..practicati un fel de prostitutie mascata.sper sa aveti decenta sa nu stergeti acest mesaj din cartea de oaspeti daca avem dreptul la libera exprimare."


Dupa asemenea reclama ... am fost dezamagit cand am ajuns si ... pauza, nu s-a intamplat nimic in grup, cred ca eram cea mai deschisa persoana din terasa dar nu s-a intamplat nimic. Pacat.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home