O altfel de zi

Monday, September 27, 2010

Pe 25 septembrie 2010 nu am scris pe blog

Pe 25 septembrie 2010 nu am scris pe blog, am făcut curăţenie în toată ţara ( eu, cu echipa 960, o echipa numeroasă, coordonată de Petru Stratulat doar prin nordul Bucureştiului ).
O zi răcoroasă care a început la ora 6 când ne-am trezit.
În jurul orei 8:30 ne-am strâns in parcarea Bricostore Băneasa, de unde am plecat către prima locaţie.

Plini de energie, voie buna şi optimism înainte sa ne apucăm de treabă.


Am lăsat în urma noastră ce-am strâns din primul colţ de pădure şi am plecat mai departe, în apropierea unei fabrici de mâncare de câini ( măştile chiar au ajutat acolo ).


Acolo era deja o echipă Bricostore pe care i-am ajutat.

După o mică pauză în care ne-am întremat, am plecat spre ultima locaţie, un alt colţ de pădure.


De unde am strâns tot, de la sticle de Pepsi Cola vechi de zeci de ani la elemente de bază ale scheletului vertebratelor.



Cu un final victorios :))

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home